Du er her: Home Markedsføring er det noe som heter!

Markedsføring er det noe som heter!

På årets nest siste dag besøkte jeg Vikingskipet på formiddagen. Jeg traff ei blid og optimistisk Ida Njåtun som så frem til å konkurrere i det forstående EM. Alltid masse folk å snakke med når du har fulgt skøyteporten siden guttedagen og alltid like hyggelig. Men det som ikke er noe hyggelig, egentlig veldig trist er at Vikingskipet, vår nasjonalarena for hurtigløp med nytt banedekke og topp moderne utstyr for kontroll av fryseprosessen til en prislapp på ca 60 mill., ikke hadde noen form for markering om at VM på skøyter skulle arrangeres om ca. 2 måneder. Det største og viktigste arrangementet for skøyte-Norge på flere år. Dette har skjedd før og jeg har selv påpekt ved flere anledninger at når taxi-sjåførene på Hamar stasjon ikke vet at det er EM eller VM på skøyter i byen, da har markedsføringen, om det er noen, slått fullstendig feil. Tenk hva mange bannere med : Velkommen til Skøyte-VM 4-5 mars hadde betydd for formidlingen av mesterskapet og gitt en god følelse for skøyteentusiaster som vil fremme idretten! Idretts-Norge er basert på frivillighet og noen timer av den og kanskje en sponsor eller to kunne snudde dette rett vei på kort tid! Det er også mulig å sette opp bannere på de to største kjøpesentra i byen ognå mange tusen mennesker! Om oppslutningen av publikum blir dårlig under VM så har skøyte-norge noe av skylden selv!   

Søk

Hvem er på nett ?

Vi har 6 gjester og ingen medlemmer på besøk.

Noe på hjertet

Har du nyheter, ideer, planer eller et arrangement i skøytesportens regi så la oss vite dette snarest på sms 90884438, eiffel@online eller facebook/toindreovevekkmen